De volledige werking van SalesRed.

new-demo-11.png

Startmet deze voordelen!

Lees hier verder voor veel andere functies in SalesRed

Functies

  • Professionele (project)offertes snel gemaakt dankzij (mini)templates.
  • Artikelen automatisch koppelen met de offerte.
  • Akkoord knop in de offerte maakt online akkoord mogelijk voor de klant.
  • Verkoopfacturen en aanmaningen aanmaken (meerdere per order i.v.m. deelfacturen).
  • Orderbevestigingen, afleverbonnen, mailinglijsten, stuklijsten en werkbonnen maken.
  • Calculeren:
    Onbeperkt aantal (gegroepeerde)artikelen aanmaken en beheren.
  • Meerprijzen en nacalculaties eenvoudig berekenen.
  • Kortingen berekenen op verschillende manieren(staffel).
  • Onderscheid tussen vaste en variabele kosten (*nuttig voor staffelprijzen, bijvoorbeeld de vaste prijs voor het instellen van de plotter wordt dan één maal berekend over een staffel van 100 stuks).
  • Staffelprijs van een meerprijs weergeven.
  • Standaard/template calculaties aanmaken (om het proces nog meer te versnellen en de foutmarge tot praktisch te verkleinen).
  • Verschillende leveranciers per artikel aangeven en snel switchen van en naar leveranciers in de calculatie (dit geeft u de keuze om Artikel A van Leverancier A of B te calculeren).
  • Artikel inkoopprijzen, marges en meer.. direct in de database updaten vanuit de calculatie waarin u op dat moment werk.
  • Calculaties dupliceren (zeer nuttig voor meerdere aanbiedingen in een offerte).
  • Alle soorten artikelen/kosteneenheden zijn in de calculatie te gebruiken (uren, artikelen, m2, km).
  • Voordelen:
  • Een All-in programma voor al uw bedrijfsadministratie werkzaamheden.
  • Notities aanmaken bij orders voor het vermelden van bijzonderheden en/of acties voor het nabellen van de klant.
  • Alle documenten kunnen worden gegenereerd in PDF bestand.
  • Gebruikeraccounts worden aangemaakt voor uw medewerkers. Het voordeel hiervan is dat de handtekening van de medewerker automatisch onder zijn/haar offerte wordt geplaatst en er snel achterhaald kan worden wie wat heeft gemaakt!
  • Veel efficiëntere en effectievere werkomgeving met tal van verrijkende functies.
  • Offerte teksten tussen verschillende orders uitwisselen!
  • Bladeren door standaard/template calculaties en artikelen vormgegeven zoals in het bekende Windows verkenner!
  • Offertes en verkoopfacturen overzichtelijk bewaren.
  • Volledig management over prospecten, klanten en leveranciers.
  • Overzichtslijst met de status weergegeven van offertes en facturen. Dit is bijvoorbeeld handig voor het nabellen van offertes of onbetaalde facturen!
  • Direct inzage in de productprijzen van leveranciers.
  • Klantenbeheer (CRM):
  • Herinneringen aanmaken voor elke gebruiker.
  • Een offerte versturen en automatisch een x-aantal dagen later herinnerd worden om de offerte na te bellen.
  • Gebruik maken van QR-codes in het systeem, dan kunt u o.a. een directe actie instellen bij een order die klaar staat voor verzending of montage (zoals de klant informeren, of de factuur direct versturen na een afgeronde order zonder veel moeite).
  • Stipt op tijd ingaan op afspraken met u klanten, zeer goed georganiseerd systeem bij het nabellen van relaties
  • Verkoper in het bedrijf ondersteunen met het voordragen van nabel acties via het systeem.
  • Geagendeerde contactmomenten instellen bij aanvragen die voor langere periodes open staan.

Proef account aanvragen:

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldig emailadres

SalesRed wordt zelfs in het onderwijs gebruikt voor de opleiding van young professionals!

SALESRED
GAAT VERDER

Er zijn al 4 MBO opleidingen in Nederland actief aan het werk met SalesRed Business Software, neem bijvoorbeeld het mediacollege Amsterdam waar een grote groep studenten al vroeg de kennis vergaren van het maken van offerte, het daadwerkelijk opleveren van een order en het afsluiten van deal met een factuur. Allemaal in de duidelijke cloudsoftware van SalesRed.

De demo isvrijblijvend14 dagen

© 2021 Salesred Business Software. All Rights Reserved.