De volledige werking van SalesRed.



We beginnen met de offerte
De offerte maken en in goede orde naar de klant sturen is een vak apart
SalesRed begrijpt dat en heeft het voorgekauwd!
Na het invoeren van de klant wordt er gelijk een offerte voorgesteld waaruit gekozen kan worden,
dus maak je vaak een zelfde variant offerte dat kies je natuurlijk meteen daarvoor, deze handige voorbeelden van offerte varianten besparen je dagelijks een hoop tijd.
- Handig meteen je offerte voorgekauwd klaar om te versturen.
- Tijd besparend omdat elke variant offerte die je ooit gebruikt hebt meteen voorgesteld wordt.
- In slechts 3 minuten krijg jij het voor elkaar om de offerte bij de klant te hebben.


Elke offerte wordt winstgevend
- Elke offerte wordt weer winstgevend want een verzonden offerte wordt bijgehouden en u ontvangt een herinnering voor het nabellen na 3 dagen. Zo blijf je er bovenop zitten!
- De winstmarge op elke artikel & elk uur is meteen ingevuld en aanpasbaar. Dus een 50% winstmarge is zichtbaar en meetbaar. Een betere kijk op waar ècht op verdiend wordt.
- Voor de klanten is het ook een verademing om online akkoord te geven. Altijd een keurig bewijs van opdracht.
- Elke offerte krijg een status mee. Zodat je inzichtelijk hebt hoeveel van de gemaakte offertes akkoord kregen.
- Tijdsbesparing op elke offerte is uitzonderlijk hoog. In 3 minuten een offerte eruit.


Facturen met 2 klikken verzonden
- Facturen worden automatisch aangevuld met informatie die in je offerte staat, zodat je vrijwel nooit iets hoeft aan te passen aan de factuur.
- Het programma houd rekening met de gewenste betalingstermijn voor deze klant met bijbehorende termijnbedrag of bedragen
- Je kan er voor kiezen je factuur te voorzien van een iDEAL online betalingsmogelijkheid voor de klant
- Na twee klikken verzend je de factuur en regelt de automatische koppeling met je boekhoudprogramma de rest
- Met de iDEAL knop op de factuur betalen klanten veel sneller, denk aan vooruitbetalingen die zo direct zichtbaar zijn.


Al begonnen met SalesRed?
Wilt u efficiënter werken met de ERP-oplossing van SalesRed Software?
Vraag nu een demo aan!
Automatiseer gemakkelijk uw bedrijfsprocessen en maak gebruik van professionele calculatie.
Hieronder leest u de informatie dat alvast helpt bij uw keuze voor deze software, in de demo nodigen we je uit om offertes te maken, een klant te bewerken of met 1 klik een factuur aan te maken.
- Één All-in-one programma voor al uw bedrijfsadministratie werkzaamheden.
- Maak zelf kennis met de software oplossing door in uw eigen proefaccount uw organisatie te besturen!
- Als het in de demo even niet duidelijk is bekijk dan een demo video op onze website of in de handleiding.
- Hoognodige vragen tussendoor altijd stellen via support in het programma of bel naar support +31(0)78-7070920
- 14 dagen op proef.
Startmet deze voordelen!
Functies
- Professionele (project)offertes snel gemaakt dankzij (mini)templates.
- Artikelen automatisch koppelen met de offerte.
- Akkoord knop in de offerte maakt online akkoord mogelijk voor de klant.
- Verkoopfacturen en aanmaningen aanmaken (meerdere per order i.v.m. deelfacturen).
- Orderbevestigingen, afleverbonnen, mailinglijsten, stuklijsten en werkbonnen maken.
- Calculeren:
Onbeperkt aantal (gegroepeerde)artikelen aanmaken en beheren. - Meerprijzen en nacalculaties eenvoudig berekenen.
- Kortingen berekenen op verschillende manieren(staffel).
- Onderscheid tussen vaste en variabele kosten (*nuttig voor staffelprijzen, bijvoorbeeld de vaste prijs voor het instellen van de plotter wordt dan één maal berekend over een staffel van 100 stuks).
- Staffelprijs van een meerprijs weergeven.
- Standaard/template calculaties aanmaken (om het proces nog meer te versnellen en de foutmarge tot praktisch te verkleinen).
- Verschillende leveranciers per artikel aangeven en snel switchen van en naar leveranciers in de calculatie (dit geeft u de keuze om Artikel A van Leverancier A of B te calculeren).
- Artikel inkoopprijzen, marges en meer.. direct in de database updaten vanuit de calculatie waarin u op dat moment werk.
- Calculaties dupliceren (zeer nuttig voor meerdere aanbiedingen in een offerte).
- Alle soorten artikelen/kosteneenheden zijn in de calculatie te gebruiken (uren, artikelen, m2, km).
- Voordelen:
- Een All-in programma voor al uw bedrijfsadministratie werkzaamheden.
- Notities aanmaken bij orders voor het vermelden van bijzonderheden en/of acties voor het nabellen van de klant.
- Alle documenten kunnen worden gegenereerd in PDF bestand.
- Gebruikeraccounts worden aangemaakt voor uw medewerkers. Het voordeel hiervan is dat de handtekening van de medewerker automatisch onder zijn/haar offerte wordt geplaatst en er snel achterhaald kan worden wie wat heeft gemaakt!
- Veel efficiëntere en effectievere werkomgeving met tal van verrijkende functies.
- Offerte teksten tussen verschillende orders uitwisselen!
- Bladeren door standaard/template calculaties en artikelen vormgegeven zoals in het bekende Windows verkenner!
- Offertes en verkoopfacturen overzichtelijk bewaren.
- Volledig management over prospecten, klanten en leveranciers.
- Overzichtslijst met de status weergegeven van offertes en facturen. Dit is bijvoorbeeld handig voor het nabellen van offertes of onbetaalde facturen!
- Direct inzage in de productprijzen van leveranciers.
- Klantenbeheer (CRM):
- Herinneringen aanmaken voor elke gebruiker.
- Een offerte versturen en automatisch een x-aantal dagen later herinnerd worden om de offerte na te bellen.
- Gebruik maken van QR-codes in het systeem, dan kunt u o.a. een directe actie instellen bij een order die klaar staat voor verzending of montage (zoals de klant informeren, of de factuur direct versturen na een afgeronde order zonder veel moeite).
- Stipt op tijd ingaan op afspraken met u klanten, zeer goed georganiseerd systeem bij het nabellen van relaties
- Verkoper in het bedrijf ondersteunen met het voordragen van nabel acties via het systeem.
- Geagendeerde contactmomenten instellen bij aanvragen die voor langere periodes open staan.